miercuri, 1 octombrie 2008

Soferi prosti, politisti si mai prosti

Ieri mi'a fost tamponata masina. In parcare!!!!

Cum s'a intamplat: un dobitoc cretin incapabil cetatean, detinator de permis auto categoria idiot notoriu, s'o apucat sa dea cu spatele prin parcare. Cum, in momentu in care ti'ai luat Nissan Pathfinder, celelalte masini nu mai exista pentru tine, o dat omu' cu spatele pana o auzit poc. Partea buna (daca se poate spune asa) e ca in momentul ala era cineva in masina, altfel mai mult ca sigur ala ar fi plecat bine mersi, pentru ca el n'o patit nimic.

Se merge la politie sa se faca constatare. Doar ca acolo, surpriza: el nu avea nici un act in original.
Doar copii xerox. Explicatia? Masina era adusa din Anglia, si actele originale + asigurarea erau acolo. Nu stiu cum o bagat el masina aia in tara fara acte originale si asigurare, dar cum Romania e tara tuturor posibilitatilor, nimic nu ma mai mira.
Ma asteptam ca politistu ala sa abia ceva de comentat la faptul ca asta avea noar niste amarate de copii, in fond masina aia putea sa fie furata. Se pare ca am asteptari prea mari pentru ca singura reactie a politistului a fost sa treaca pe nu stiu ce foi faptul ca asta n'are acte.
Tot ce'o putut sa produca o fost faptu ca ne'o sugerat sa ne intelegem sa plateasca ala reparatiile
masinii.

Bineinteles, dobitocul cretinul incapabilul ala n'o fost de acord, ca sa il dea firma mea de asigurare in judecata si alte cacaturi. Azi s'o lasat pagubas si o zis ca o sunat in Anglia sa ii trimita asigurarea. Doar ca nu stie daca are casco sau echivalentul din Anglia. Asa ca probabil o sa ajung sa mi'o repar pe asigurarea mea pentru ca nu imi convine sa imi ciocaneasca un nea' Romica de la nu-stiu-ce service capota si grila. Si ala o scapat cu 4 puncte penalizare+amenda(200 Ron).

Doar....Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu