marți, 11 august 2009

bug mafia vol. 2

Azi dimineata, contrar obiceiului, m'am trezit la 9(obiceiul e la 14:00). Motivul pentru aceasta trezire matinala a fost Gazeta Sporturilor. Da stiu suna penibil, dar azi, odata cu ziarul venea si cd'ul Bug Mafia "viata noastra" volumul 2.Si m'am trezit de dimineata cu speranta ca voi mai prinde unul din ultimele cd'uri. Ma duc la chiosc cer ziarul si il primesc. Atat. Fara cd.
"-As'i dori si cd'ul, va rog"
-Ce cd?
-Cd'ul cu Bug Mafia."
-Aaaa. Poftiti. 8 lei."
Achit si plec acasa sa imi termin somnul. La ora 14:30 ma duc sa imi cumpar de mancare. De curiozitate ma duc si la chioscul de ziare sa intreb daca mai au cd'uri:
"-A, sigur, am vandut doar 3 ziare cu cd'azi".
Dintre care unul era al meu. Adica asa de multa lume era interesata de "noul" album Bug Mafia incat doar 2 oameni au mai cumparat ziarul pentru respectivul cd.
Pumni in cap, suturi in coaie, adresate celui care s'a trezut de dimineata pentru un amarat de cd, pe care il presupunea epuizat pana in ora 11.
Oricum, revenind la album, sunt destul de multumit de el. Adica is aceleasi melodii cu alt negativ. Asta e un lucru bun din 2 motive:
1. Textele melodiilor is de pe vremea cand artistii romani chiar aveau ceva de spus si stiau cum sa o spuna, sper deosebire de versurile melodiilor de azi.
2. Capitolul la care erau deficitari pe vremea aia, adica sound'ul, este nou, pentru ca acu' dispun de alte tehnologii bla bla. E un fel de "aceeasi mãrie cu alta palarie".
Inca ma mai gandesc daca o meritat trezirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu