joi, 25 septembrie 2008

Blog de vedeta

Am observat ca din ce in ce mai multi oameni "publici" isi fac blog. De ce? Doar ei stiu. De ce le'ar mai trebui si un blog daca apar zi de zi la Tv, unde pot -si asta fac- sa isi descarce sufletul de toate tampeniile care ii apasa. Discutam acum cateva zile cu un amic si am ajuns la concluzia ca sus-numitii gandesc in felul urmator:

"Ba, tre sa imi fac si eu un site de asta, ca'mi scapa cum ii zice, un blog ma. Ca in tara asta sunt din ce in ce mai multi calculatoristi, internauti d'astia. Auzi la ei, internauti, parca au vreo boala venerica. Imi fac frate un blog din asta si cand vad astia ca eu's "unu de'a lor", mor de dragu' meu. Ii dau gata. O sa ma voteze/cumpere/urmareasca."

Cred ca saracii cred ca o sa prosteasca vreodata pe cineva cu blogu' lor cu 3 articole scrise in decurs de 3 ani, pentru ca ei oricum nu au nimic interesant de spus.

Totusi, de cand internetul in Romania a devenit un bun de larg consum, si toti aia care spargeau seminte in fata blocului si faceau "complimente" domnisoarelor, s'au mutat pe net, se gasesc aia care sa si comenteze pe blogurile respectivilor. Astfel ca un blog ca cel al Alinei Plugaru, cu un singur articol publicat pe 21 septembrie are 154 de commenturi, care de care mai tampit.
Exemplele pot continua, dar nu isi au rostul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu