marți, 19 aprilie 2011

TREnd

 Pe mine mă enervează moda. Nu neapărat asta de te îmbraci cu ea ci trendurile aşa în general. Mă enervează lucrurile astea pe care oamenii tind să le facă doar pentru că le fac şi alţii, nu pentru că le place şi lor, lucrurile care produc aşa un efect de turmă în care nimeni nu mai ţine cont de nimic ci doar de faptul că tre să facă/ să deţină un anumit lucru. 

Mă enervează facebook...
 La început era ok, era altceva decât hi5 sau alte siteuri de genu. Acu nu mai e cazu' că s-au mutat toţi, cu tot "nick-urile" lor de coada vacii gen printesita/smekerita.printisoru şi altele. Mă mai enervează că unii prea l'au luat drept un mod de viaţă şi nu au înţeles că e doar o unealtă ca oricare alta oferită de grandiosul şi minunatul internet.
 
 Mă enervează moda cu Iphone. Nu zic ,îmi place că poate să facă o grămadă de chestii, că există n aplicaţii pentru el care îţi pot uşura viaţa, că ştie să facă şi poze decente, că se mişcă excelent şi multe altele. Nu'mi place în contextul în care "uite fată, mi'am luat şi eu ifon d'ăsta fată, nu ştiu încă cum se deblochează, da' e roz fată!"
 
 
 
 Mă enervează bucurenci. N'are nici o treabă cu moda, sau cu articolu de faţă, da gandindu'mă la lucruri care mă enervează el era cel care îmi revenea obsesiv în minte.
 
 Mă enervează că romanu îşi face rată la q7, când el stă  în aceeaşi garsonieră cu mă'să, ta'su, bunica'să şi cele 2 surori.
 
 Mă enervează moda asta cu "afară". Plm, loganu e de căcat bă, e românesc, te sparg la liniuţă cu bmw'u meu din 92 "rulat în germania". Pleci 3 zile din ţara şi te întorci cu texte de occidental. "Da bă....interesant/util lucru, da să vezi "în colo"....face exact acelaşi lucru + clătite + o muie scurtă dimineaţă.

4 comentarii:

  1. Mă bucur când văd că oamenii chiar reacționează la ceva care le irită, câtuși de puțin, existența.
    Spre deosebire de haifaiv, pentru mine, feisbucul este altceva. Văd cele mai noi chestii, atât din ziare, cât și din viața prietenilor mei. Nu trebuie să merg la o cafea ca să aflu că s-a angajat sau și-a vopsit părul. Actualitatea e mai mult pe facebook acum. Plus că e o chestie interactivă, la-ndemână chiar și de pe telefon. Este o chestie defectuoasă pentru că nu mai comunicăm cum trebuie, în spatele calculatorului mulți sunt zmei și poate, mai pricepuți să spună ceva. Ultima știre șoc este că, la examene scrise, unii nici nu mai pun diacritice! Toate chestiile astea fac, într-un fel, parte din progresul nostru, colectiv. Acum, nici nu puteam rămâne la epistole :)
    Avem tendința de a copia din comportamentele celor din jur, este normal între anumite limite.
    Iar snobismul românilor nu mai miră pe nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  2. De Facebook mi se rupe, fiecare face ce îl duce capul cu contul ăla... în schimb la faza cu Aifonu' şi rata la Q7 îţi dau dreptate. Şi da, plecatul în afară acum nu se mai practică din necesitate, se practică pentru a-ţi mări numărul de cai putere, doar, doar de-o crăpa vecinul de ciudă!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu exista iphone roz, you dick ! :-L

    RăspundețiȘtergere