vineri, 22 aprilie 2011

Really ?

Din miliardele de cuvinte şi sunete existente, alt nume nu aţi găsit ? Departamentul vostru de marketing e format din plozi de 7 ani fără dinţi, cu mânecile murdare de muci ?

În fine, viitorul proiect de la Dacia :




 Am găsit acest anunţ recent şi am rămas mască atunci când am citit numele noului hybrid care va fi lansat de Dacia pe platforma Sandero Stepway. Ideea e ok, nu am nimic împotriva maşinuţelor pe baterii, dar numele....numele!!!

Şi explicaţia  : "
in German the word refers to the action of gathering, storing – you get the idea"

Serios ? La asta te gandeşti când auzi hamster?! Nu ştiu germana prea bine, dar am căutat prin toate dicţionarele şi nu găsesc nicăieri aşa ceva, doar hamster in germană = ...hamster!!


Dar hamstern este echivalentul la "to hoard" care sincer nu prea are legatură cu ideea de hibrid. Părerea mea.

3 comentarii:

  1. pfai ei da de ce a trebuit sa'mi aduci aminte? :( stupid ppl make me a sad panda

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) Băi tu eşti nebun? Am crezut că-i o glumă... DACIA HAMSTER?!! Stai că nu ma pot opri din rîs!

    RăspundețiȘtergere