miercuri, 24 noiembrie 2010

Esti Om?

Vreo 2 articole mai jos un gigel lasa un comment cum ca  vrea schimb de link. Nush ce'o fost in capu' lui sa ne ceara noua. Du'te bre la zoso, visurat, arhi, astia,bate'i la cap, ce naiba cauti la noi? Oricum ideea e alta. Omu o arde pe blog cu un "motto" sub titlul blogului: "Omul poarta raspunderea unei lumi ce nu este opera cuiva din afara..." bla bla bla ceva de pe facebook phrases probabil. Oricum o sa aveti o imagine mai jos sa vedeti ce si cum.
Deci am intrat acolo si m'am gandit...bre...asta e om serios. Uite ce motto are, pe mine nu ma duce capu sa gandesc asa profund si inaltator ca omu. Acu' chiar imi pare rau. Aproape mi'o dat lacrimile. Pana am vazut treaba urmatoare:

Pai cum vine treaba asta, mai OMULE? Pai ori suntem intelectuali si "scriem doar din placerea de a scrie, blogul fiind un doar locul personal de refulare" bla bla, ori nu mai suntem si umplem blogu de ad words, si puli marite(4 cm ba? i'auzi) pe toti peretii. Pai se poate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu