luni, 29 septembrie 2008

O cearta tampita

Se stie foarte bine ca atmosfera este tulburata in blogosfera, dar si intre anumite ore la TV pe un anumit post.Si motivul se stie, care personal cred ca e cel mai tampit si idiot motiv, care s'a nascut din plictiseala, sau din tupeu mai bine zis.In orice caz aceasta sfada primitiva care face referire la Homo sapiens neanderthalensis devine din ce in ce mai putin interesanta, si lipsa de haz este umpluta din plin de excesul de prostie.
Unul din ei face o referire/remarca/jignire la celalalt, izbucneste galceava si toti pupatorii in fund, de ambele parti sar in ofensiva.Si tot asa continua zi de zi alte materiale de batjocura, alte injuraturi, alti presupusi nervi.Nici nu inteleg ce poate fi atat de interesant uitandu'te cum se cearta 2 perechi de testicule, ca intr'un final la asta se ajunge, testosteronul unuia sa fie mai mare ca adversarului.
Cum am mai zis, sper sa ajungeti mai rapid la cutite si sa se termine odata cu treaba asta, de mult expirata.

Un comentariu:

  1. ce am patit eu?
    sunt nou pe blogguri, dar am avut ocazia sa il stiu pe vis urat cand era un fraier, cum singur o recunoaste. si acum m-a enervat aroganta lui superioara si i-am spus-o. de aici pina la scandal nu a fost decat un pas.

    RăspundețiȘtergere