miercuri, 12 august 2009

Claxoanele sau cum sa te lauzi ca esti prost

Eu am o mare problema. Am nenorocul de a sta langa cladirea starii civile. Nimic neobisnuit pana acum. Doar ca in fiecare sfarsit de saptamana zeci de alaiuri de nuntasi pleaca fericiti, dupa ce o dat aia doi cu subsemnatu pe hartie, si claxoneaza incontinuu ca sa vada prostimea ca ei se duc la baut/mancat. Eu inteleg ca poate pentru ei e cea mai fericita zi din viata lor si asa mai departe dar de ce trebuie eu sa iti suport tie prostia? Nu poti sa te bucuri mai in liniste? Dai unu-doua claxoane acolo sa vada lumea, da te potolesti dupa aia. Plus ca, asa cum zicea si Julius aici de ce se lauda bou ala asa tare ca s'o luat? Adica, bine prietene, de acu o sa trebuiasca sa ceri voie ca sa iesi la o bere cu baietii, o sa trebuiasca sa dai cu aspiratoru, sa ingrijesti plozi. De unde bucuria asta?
Plus de asta din cate stiu eu, la un moment dat, s'a dat si o lege care interzicea treaba asta cu claxonatu la nunti. Intradevar nu opresc aia alaiul ca sa iti dea amenda, fac poza si iti trimit acasa. Din punctul meu de vedere nu se rezolva nimic, adica tot o sa ma streseze, dar macar cand ajung aia acasa, sa ii aduca ceva cu picioarele pe pamanat. Si sunt sigur ca nimic nu te aduce mai bine printre muritori decat o amenda primita in posta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu