sâmbătă, 8 august 2009

Reactii Adverse "2.0"

Mă rog, nu 2.0 în sensul ăla. Doar că ne-am mutat în casă nouă, deşi nici aşa nu e prea bine spus. Mai de grabă am schimbat mobila din casă, pentru că "operăm în continuare" pe platforma blogger. Dar asta contează mai puţin. Ceea ce contează este că am revenit. Şi de data asta promitem să ne ţinem de treabă, chiar dacă prima dată nu prea ne-a ieşit, cred că am învăţat câte ceva pe parcurs şi o să încercăm să facem din Reacţii Adverse un loc e "descreţit fruntea", un loc unde să facem haz de necaz, pe baza frustrărilor zilnice pe care ni le oferă, generoasă, mult iubita noastră patrie. Oricum mai avem ceva până acolo, dar important acum e că suntem "open for business".

Un comentariu:

  1. Buna, nu vrei sa treci pe domeiu propriu? Mai exact pe domeniu .info COMPLET GRATUIT. Pentru mai multe detalii intra AICI

    RăspundețiȘtergere