luni, 17 august 2009

E ora 3. Omul negru n'a venit.

Insa, n'am somn,beau bere, sparg seminte, fumez si imi arunc privirea prin blogosfera, si chiar daca e o ora destul de tarzie.. inca am gasit subiecte HOT HOT HOT!Sau ma rog, relativ interesante.Sau merita sa arunci o privire.Sau poate un pic plictisitoare.Ok, sug foarte tare, insa nu am somn si incerc sa fiu blogger de succes, sa fac bani din AdSense, se intelege.
Daca mai gasesc ceva, mai adaug.


    Update 2 :
  • Dovada ca Romania n'are o treaba cu internetul
  • Am ramas fara seminte (nu m'au platit destul incat sa le pun link direct spre site)
  • Mad Men, Sezonul 3, astazi, mai tarziu

3 comentarii:

  1. mdah...la mine e ora 8 si era sa inghit cana de cafea,cred ca vreo 10 min am tot vorbit singura prin casa..thuuuamne ce uamenii.

    deci poate pana acuma am mai fost eu stresata de plozii de la blocul meu care ne intrebau cand ne futem(eram la picnic la coltul blocului,cu vreo 5 tavite de mancare intre noi) si astia fac sex oral si se filmeaza...pfuai ce chestie.
    in rest,fain video,misto ocupatie...lume nebuna

    RăspundețiȘtergere
  2. E de stiut ca toata lumea are un moment de genul, filmat si ascuns undeva. Dar na, viata e prea plictisitoare, tre sa'ti explorezi si tu limitele bunului simt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Imi place foarte mult blogul tau!! :) Daca vrei sa facem schimb de linkuri sa-mi lasi un comentariu in orice post si rezolvam. Eu am un blog mai nou, dar incerc si eu sa fac articole interesante. Ia cisteste si tu cateva posturi sa vezi?
    Ce zici? Te pup!

    RăspundețiȘtergere